неделя, 27 септември 2009 г.

Много ми допадна гердан от една французойка http://domitsu.canalblog.com/albums/bijoux_polymere/photos/24157427-arcs_en_ciel.html

реших и аз да се пробвам.

Награбих каквото имам като цветове и цяла съботна вечер месих остарелите ми и трудно размесващи се остатъци от фимо.

Между другото ако ви е остаряо фимото най-лесно е да го нарежете на кубчета като лук за манджа и така лека полека се меси по лесно!

Направих цветовете да се преливат един в друг. После кафявото ме домързя да правя едно по едно и го направих като един голям кремвиш с шиш по средата ,овъргалях го в морска сол(доста е трудно) и го изпекох във фурната с идеята да го нарежа на шайби допълнително.

Обаче на сутринта се оказа доста трудно и грозно това рязане, но ми дойде идеята да го стопля малко във фурната и така топло се реже добре!

Нанизах всичко -така



но се оказа толкова тежко ,че ако трябва да го носиш цял ден ще ти се скапе здравето!

Направо се отчаях,толкова материал , толкова труд....

И пак се сетих за добрия стар филц-замених кафявото фимо с черни филцови шайби,

а за тях направих преливащи дискове от вълна (някъде още 2 часа)



нанизах, добавих и по едно топче за да не е прекалено скучно и се получиха два гердана смесена техника . Това е моето занимание за почти цял ден .







Снимките не са най-добро качество ,но от дъщеря ми не мога да се докопам до хубавия фотоапарат (тези пубери умрат да се снимат в глупави пози)














1 коментар:

Powered By Blogger